Azi-noapte

Stateam in spatele ferestrei  si priveam luna,era pe jumatate,ca inima mea….melodiia noastra canta incet in linistea noptii….
Mintea imi era departe….cerul ma privea si stelele sclipeau…imi dadeau o stare de melancolie….
Ma gandeam la tine si mi-am zis „in orice loc ai fii,acum te uiti la aceeasi luna si poate acelasi stele…cine stie ce faci,cine stie cu cine esti,cine stie daca te gandesti la mine cum o fac eu”apoi melodia s-a terminat,stelele s-au stins din cauza luminilor din oras iar mintea mea s-a intors casa.

3 răspunsuri to “Azi-noapte”

  1. Hey, știu că te ocupi de brățări. mă ajuți și pe mine cu o brățară cum este prima de jos din poza următoare: https://steff1594.files.wordpress.com/2010/08/bratari2.jpg

    Vreau culorile negru cu mov. sau dacă nu ai alte alternative te las să alegi tu. îmi zici cât costă. poftim idul: mihayanonim. aș vrea până sămbătă să fie gata dacă poți. Mihai. 🙂 mulțumiri.

  2. lasă-mi un nr de telefon. 🙂 te rog.

Lasă un răspuns

